Aflevering Opel Agila

13-08-2019

Mevrouw van Schaik - Colijn met de fraaie Opel Agila automaat

Voor een klant moet je áltijd een stapje extra zetten, maar als een huidige klant je als bedrijf adviseert bij een zeer goede kennis, dan moet je als bedrijf zijnde 2 stappen extra zetten. Dit om niet alleen het vertrouwen van de nieuwe klant, maar ook het vertrouwen van de 'tipgever' niet te beschamen. Wij durven te zeggen dat we in het geval van mevrouw van Schaik - Colijn letterlijk én figuurlijk 2 stappen extra hebben gezet. Allereerst zijn we een aantal weken geleden in de auto gestapt om naar de klant thuis te rijden ( stap 1 ) om haar wensen voor een nieuwe auto door te nemen. Toen deze duidelijk waren, zijn we een vrijblijvende zoekopdracht opgestart. Toen we aan deze zoekopdracht de juiste invulling konden geven met deze schitterende Opel Agila automaat, was het gister tijd voor de 2e extra stap: de auto werd door ons thuis voor de deur afgeleverd! Mevrouw van Schaik - Colijn heeft dus letterlijk geen stap buiten de deur hoeven te zetten om een andere auto aan te schaffen. Dat noemen we service aan huis ;)!!